.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در حال حاضر مجلس یازدهم که روزهای آخر فعالیت خود را سپری می‌کند، ۲۸۶ نماینده دارد؛ سیدجواد ساداتی‌نژاد، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، سیداحسان خاندوزی و علیرضا زاکانی، ۴ نماینده‌ای بودند که استعفا کردند. ۱۶۶ نماینده ای که در مجلس آینده حضور ندارند +اسامی
در حال حاضر مجلس یازدهم که روزهای آخر فعالیت خود را سپری می‌کند، ۲۸۶ نماینده دارد؛ سیدجواد ساداتی‌نژاد، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، سیداحسان خاندوزی و علیرضا زاکانی، ۴ نماینده‌ای بودند که استعفا کردند.(ادامه)
شمال نیوز : با بسته شدن پرونده انتخابات، ۱۶۶ نماینده مجلس یازدهم نتوانستند مجددا راهی بهارستان شوند و عملا ترکیب مجلس دوازدهم تغییر کرد. ۱۶۶ نماینده از قطار بهارستان جاماندند ؛ خروج 7 نماینده مازندران از بهارستان
شمال نیوز : با بسته شدن پرونده انتخابات، ۱۶۶ نماینده مجلس یازدهم نتوانستند مجددا راهی بهارستان شوند و عملا ترکیب مجلس دوازدهم تغییر کرد.(ادامه)
تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی برابر تایلند برای سیزدهمین بار قهرمان فوتسال آسیا شد. ایران قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی برابر تایلند برای سیزدهمین بار قهرمان فوتسال آسیا شد.(ادامه)
شمال نیوز: اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، اعلام شد. اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شد
شمال نیوز: اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، اعلام شد.(ادامه)
از 31 استان کشور ایران، 29 استان در لیگ برتر بازیکن دارند که در این بین سه استان مازندران، تهران و خوزستان بیشترین بازیکن لیگ برتری را دارند. سهم استان‌ها در لیگ برتر فوتبال ایران / مازندران مهد فوتبال ایران، با 63 بازیکن در صدر
از 31 استان کشور ایران، 29 استان در لیگ برتر بازیکن دارند که در این بین سه استان مازندران، تهران و خوزستان بیشترین بازیکن لیگ برتری را دارند.(ادامه)
استقلال سال گذشته را با صدرنشینی شروع و با صدرنشینی تمام کرد. استقلال ۱۴۰۲ و آنچه بر آبی‌پوشان گذشت
استقلال سال گذشته را با صدرنشینی شروع و با صدرنشینی تمام کرد.(ادامه)
تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ امشب در ورزشگاه آزادی مقابل ترکمنستان قرار می‌گیرد. ترکیب احتمالی تیم ملی فوتبال مقابل ترکمنستان
تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ امشب در ورزشگاه آزادی مقابل ترکمنستان قرار می‌گیرد.(ادامه)
انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر تعدادی از کتاب‌ها سبب شد مخاطبان اقبال بیشتری به این آثار در بازار نشر نشان دهند. امسال کدام کتاب‌ها مورد توجه رهبر انقلاب قرار گرفتند؟
انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر تعدادی از کتاب‌ها سبب شد مخاطبان اقبال بیشتری به این آثار در بازار نشر نشان دهند.(ادامه)
100 چهره در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای اولین بار وارد خانه ملت می‌شوند. 100 چهره «مجلس اولی» را بشناسید +اسامی
100 چهره در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای اولین بار وارد خانه ملت می‌شوند.(ادامه)
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند برای انتخاب ۲۹۰ نماینده مجلس در چهار سال آینده برگزار شد. انتخابات در ۲۱ حوزه انتخابیه به مرحله دوم کشیده شد + جدول با جزئیات کامل شهرها و کاندیداها
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند برای انتخاب ۲۹۰ نماینده مجلس در چهار سال آینده برگزار شد.(ادامه)
نتایج انتخابات مجلس خبرگان
نتایج انتخابات خبرگان رهبری در برخی از حوزه‌های انتخابیه به‌صورت رسمی اعلام شد.(ادامه)
سخنگوی ستاد انتخابات نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در تهران و شهرستان‌ها را اعلام کرد. نتایج انتخابات مجلس دوازدهم
سخنگوی ستاد انتخابات نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در تهران و شهرستان‌ها را اعلام کرد.(ادامه)
رییس جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران لیست داوطلبان این شورا برای انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در استان اعلام کرد.

اعلام لیست انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در مازندران
رییس جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران لیست داوطلبان این شورا برای انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در استان اعلام کرد. (ادامه)
تیم‌های ایران و ژاپن در بازی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف هم رفتند و ایران با شکست ژاپن راهیِ نیمه‌نهایی شد.

ایران با شکست ژاپن به جمع ۴ تیم پایانی جام ملت‌های آسیا رسید/ قطر حریف ایران در نیمه نهایی
تیم‌های ایران و ژاپن در بازی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف هم رفتند و ایران با شکست ژاپن راهیِ نیمه‌نهایی شد. (ادامه)
یکی از رسانه های عربی در خبری به دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و فلسطین پرداخته و ترکیب احتمالی این دو تیم برای بازی شامگاه یکشنبه را پیش بینی کرده است. ترکیب احتمالی تیم ملی ایران برابر فلسطین/ بیرانوند نیمکت‌نشین شد!
یکی از رسانه های عربی در خبری به دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و فلسطین پرداخته و ترکیب احتمالی این دو تیم برای بازی شامگاه یکشنبه را پیش بینی کرده است.(ادامه)
از بین داوطلبین انتخابات در یازده حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیات نظارت بر انتخابات ۲۸ نفر عدم احراز صلاحیت؛ ۱۸۰ نفر عدم تایید شده و به علت عدم .... اسامی ۳۵۸ نفری که برای انتخابات مجلس در گیلان تایید صلاحیت شدند
از بین داوطلبین انتخابات در یازده حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیات نظارت بر انتخابات ۲۸ نفر عدم احراز صلاحیت؛ ۱۸۰ نفر عدم تایید شده و به علت عدم ....(ادامه)
لیست اسامی تایید صلاحیت شده های انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه شهرستان آمل، که توسط هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات ... فهرست تایید صلاحیت شده های انتخابات مجلس حوزه انتخابیه آمل اعلام شد
لیست اسامی تایید صلاحیت شده های انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه شهرستان آمل، که توسط هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات ...(ادامه)
در دو انفجار ترویستی در نزدیکی مسجد صاحب‌الزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در مراسم چهارمین سالگرد سردار قاسم سلیمانی ۸۴ نفر شهید و ۲۸۴  نفر مجروح شدند. اسامی ۸۴ شهید انفجار تروریستی کرمان اعلام شد
در دو انفجار ترویستی در نزدیکی مسجد صاحب‌الزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در مراسم چهارمین سالگرد سردار قاسم سلیمانی ۸۴ نفر شهید و ۲۸۴ نفر مجروح شدند.(ادامه)
سریال «نون. خ ۵»، «مهیار عیار»، «رستگاری»، «زیرخاکی ۴» گزینه‌هایی برای پخش از تلویزیون در رمضان و نوروز ۱۴۰۳ هستند. کدام سریال‌ها در رمضان و نوروز ۱۴۰۳ از تلویزیون پخش می‌شوند؟
سریال «نون. خ ۵»، «مهیار عیار»، «رستگاری»، «زیرخاکی ۴» گزینه‌هایی برای پخش از تلویزیون در رمضان و نوروز ۱۴۰۳ هستند.(ادامه)
براساس اخبار منتشر شده، ۶۵ نفر از نمایندگان فعلی مجلس خبرگان رهبری، کاندیدای دوره ششم مجلس خبرگان شده اند و ۸ نماینده مجلس فعلی نیز با کاندیداتوری خداحافظی کرده اند.

۵۱۰ داوطلب برای تصاحب ۸۸ کرسی مجلس خبرگان/ رئیسی ازخراسان جنوبی و جنتی غایب انتخابات
براساس اخبار منتشر شده، ۶۵ نفر از نمایندگان فعلی مجلس خبرگان رهبری، کاندیدای دوره ششم مجلس خبرگان شده اند و ۸ نماینده مجلس فعلی نیز با کاندیداتوری خداحافظی کرده اند. (ادامه)
 نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مراسم و همایش بزرگداشت سه شهید روحانی و شاخص استان از جمله شیخ فضل الله نوری برگزار می شود.

همایش بزرگداشت سه روحانی شهید شاخص مازندران برگزار می شود
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مراسم و همایش بزرگداشت سه شهید روحانی و شاخص استان از جمله شیخ فضل الله نوری برگزار می شود. (ادامه)
سرمربی تیم ملی فوتبال اسامی ۲۰ بازیکن را برای حضور در اردوی تیم ملی برای دو دیدار برابر هنگ کنگ چین و ازبکستان اعلام کرد. فهرست تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
سرمربی تیم ملی فوتبال اسامی ۲۰ بازیکن را برای حضور در اردوی تیم ملی برای دو دیدار برابر هنگ کنگ چین و ازبکستان اعلام کرد.(ادامه)
عباس راکی دیدار تیم‌های نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان را قضاوت می‌کند اعلام داوران بازی‌های هفته دهم لیگ برتر فوتبال
عباس راکی دیدار تیم‌های نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان را قضاوت می‌کند(ادامه)
شمال نیوز : در حالی مهلت قانونی ثبت نام نهایی نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ا زحوزه انتخابیه نوشهر ، چالوس و کلاردشت به پایان رسید که 53 نفر برای تصاحب یک کرسی اعلام آمادگی کردند . اسامی نامزدهای ثبت نام نهایی شده حوزه انتخابیه نوشهر ، چالوس و کلاردشت
شمال نیوز : در حالی مهلت قانونی ثبت نام نهایی نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ا زحوزه انتخابیه نوشهر ، چالوس و کلاردشت به پایان رسید که 53 نفر برای تصاحب یک کرسی اعلام آمادگی کردند .(ادامه)
تیم ملی فوتبال ایران با برتری چهار بر صفر برابر قطر قهرمان تورنمنت چهار جانبه اردن شد. قهرمانی قاطعانه ایران در تورنومنت اردن/ قلعه‌نویی مچ کی‌روش را خواباند
تیم ملی فوتبال ایران با برتری چهار بر صفر برابر قطر قهرمان تورنمنت چهار جانبه اردن شد.(ادامه)
شمال نیوز : تورهای صیادان در دریای مازندران پهن شد اما جسم و روح آنان در سایه مشکلات و وعده های عملی نشده، خسته و درمانده است. صیادان مازندران خسته از وعده های هر ساله !
شمال نیوز : تورهای صیادان در دریای مازندران پهن شد اما جسم و روح آنان در سایه مشکلات و وعده های عملی نشده، خسته و درمانده است.(ادامه)
سرمربی تیم ملی فوتبال ٢٣ بازیکن را به اردوی این تیم جهت حضور در تورنمنت اردن دعوت کرد که در بین اسامی دعوت شدگان بازیکنان جدیدی که نوید تغییر نسل را بدهند دیده نمی شوند. اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال اعلام شد
سرمربی تیم ملی فوتبال ٢٣ بازیکن را به اردوی این تیم جهت حضور در تورنمنت اردن دعوت کرد که در بین اسامی دعوت شدگان بازیکنان جدیدی که نوید تغییر نسل را بدهند دیده نمی شوند.(ادامه)
وزارت خزانه‌داری آمریکا ۲۹ نهاد و فرد ایرانی را تحریم کرد که نام سردار مفخمی فرمانده انتظامی مازندران در آن به چشم می‌خورد آمریکا فرمانده انتظامی مازندران را تحریم کرد
وزارت خزانه‌داری آمریکا ۲۹ نهاد و فرد ایرانی را تحریم کرد که نام سردار مفخمی فرمانده انتظامی مازندران در آن به چشم می‌خورد(ادامه)
با دستور کمیته انضباطی قرارداد تمام بازیکنان لیگ برتر در کارگروه ناظر بر قراردادها بررسی خواهد شد. شوک تازه به لیگ برتر با دستور کمیته انضباطی
با دستور کمیته انضباطی قرارداد تمام بازیکنان لیگ برتر در کارگروه ناظر بر قراردادها بررسی خواهد شد.(ادامه)
۲ محیط بان مازندرانی به عنوان سفیران محیط زیست حامل پیام‌های زیست محیطی از ایران تا کربلا هستند. اعزام ۲ محیط بان مازندرانی به عنوان سفیران محیط زیست در اربعین حسینی
۲ محیط بان مازندرانی به عنوان سفیران محیط زیست حامل پیام‌های زیست محیطی از ایران تا کربلا هستند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 32 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.